FegaManda

Direktlänk till inlägg 31 mars 2014

Det gick inte att hitta inlägget.
Kontrollera URL:en och försök igen.
Av PreferAliise - 9 maj 2014 20:43

Klarar fan inte av skiten... ibland vill man bara dö. Jag vill bara dö ibland för ingenting jag bara mår skit. I know det är helt creepy men kan fan inte hjälpa det... ibland vill man bara dö men vågar man? det är många saker jag inte vågar men att d...

Av PreferAliise - 4 maj 2014 20:40

Jag är annorlunda, ni ser det inte. Jag berättar inte. Jag kan ibland säga saker men ni tror jag skämtar. Men jag är inte galen! Just nu när jag är med folk är det inte jag ni ser bara mitt skal, jag jo jag är där inne och gömmer mig och väntar tills...

Av PreferAliise - 22 april 2014 11:16

Mår skit somna inte förrän 23:23 ngn gång. Kolla på film igår till klockan tolv sen kunde jag inte somna så jag tänkte lite på skolan. Det skulle jag inte ha gjort för jag fick en klump i magen och mådde skit och försökte tänka på annat då tänkte jag...

Av PreferAliise - 21 april 2014 12:30

Jag har länge gillat det men aldrig nämt det. Jag vill bli emo men jag vet inte om jag vågar för jag är rädd för vad folk ska tycka om mig och jag vet inte om jag klarar om fula blickar men... ni säger att man får vara vem man vill men om mina vänner...

Av PreferAliise - 16 april 2014 21:42

Varför? jag har hundra svar men tusen frågor. Jag har minnen som ger svar men också frågor. Vissa människor älskar man vissa hatar man. Finns olika anledningar men oftast är det att dom vi hatar gör vi illa och när vi gör illa dom skadar vi inte bara...

Presentation

Hej! jag heter Amanda men kalla mig för Aliise jag ska blogga om hur jag möter mina rädslor och om jag klarar dom jag ska bli modigare och det är det bloggen ska hjälpa mig med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards